Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight

--
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Helleeeeeeeeeeeeeeee

Ga naar beneden 
+3
merelcullen
Myrne
Holly
7 plaatsers
AuteurBericht
Holly

Holly


Aantal berichten : 20
Join date : 22-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Hoorn

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimema jun 22, 2009 6:03 pm

Hallo mensjes,
allereerst wil ik even zeggen dat ik drie verschillende account heb intussen hiero (waarvan 2 inactief) omdat ik steeds geen fucking activeermail ding kreeg. *frustratie*

Goed, eigenlijk begin ik geleidelijk een hekel te krijgen aan Twilight en de hele hype er omheen, snap ik niet waarom iedereen Robert Pattinson zo leuk vind en vind ik die gozer die Jacob speelt faaaaaaaaaaaaaaar to perfect. (Hallo, massive wasbord op z'n 15e?). De films vind ik tot nu toe dus niet zo geweldig, van wat ik ervan gezien heb tenminste. De boeken vond ik leuk om te lezen voor een keertje, maar daarna is alleen Breaking Dawn nog leuk (daarin ligt het zeur- en zeikgehalte van Bella tenminste niet zo hoog meer)
Maar aan de andere kant is het toch wel weer leuk, ik ben vooral groot fan van Jasper. Eigenlijk alleen van Jasper.. En van Jane natuurlijk en al die mensjes van de Volturi, want die zijn cool. 8DDDDD

Nu denken jullie vast: wtf doet ze op dit forummmmmmmmmm! maar ik hou van forums en ik vind het leuk om er over mee te praten : D dus ja..

Tot slot heet dit topic natuurlijk niet voor niets 'voorstellen', dus dat zal ik dan maar even gaan doen.
Ik heet Bo, ben 18 jaar oud en houd van Jamlegend, foto's maken (vooral van mezelf met vrienden en m'n hondje Luca), winkelen, slapen, feesten, alcohol, geld, geld uitgeven, internet, vrienden, muziek, verhalen/boeken lezen en schrijven.

Ik ga m'n hyves hier niet neerzetten want ik accepteer toch geen mensen die ik niet ken 8D Dit verhaaltje is wel wat langer geworden dan verwacht, dus ik hoop dat jullie nog zin hebben om het te lezen, hihi. Nu ga ik het forum onveilig maken..
TOEDELS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrne
Moderator - Team Volturi
Myrne


Aantal berichten : 399
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nijmegen

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimema jun 22, 2009 6:36 pm

Jij bent ook fan van The Volturi ;D
Ik dacht seriously dat ik de enige was (':

Welkom, btw (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youcanliveforever.hyves.nl
merelcullen
Team Edward
merelcullen


Aantal berichten : 166
Join date : 27-05-09
Leeftijd : 2012
Woonplaats : Oosterhout

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimema jun 22, 2009 6:42 pm

welcomeeeee. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
KimCullen
Team Edward
KimCullen


Aantal berichten : 415
Join date : 27-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : CapelleCity

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimema jun 22, 2009 10:14 pm

Welkom (:
Ik lag plat om dat Taylor/Jacob gedeelte o.O xD
Terug naar boven Ga naar beneden
venombite
Team Edward
venombite


Aantal berichten : 347
Join date : 04-05-09
Leeftijd : 123
Woonplaats : Kaatsheuvel

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimema jun 22, 2009 11:14 pm

welcomeee :3


jasperrrr <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.deathkick.hyves.nl
Leen
Admin - Team Volturi
Leen


Aantal berichten : 430
Join date : 04-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Holten

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimedi jun 23, 2009 11:26 pm

Welkom. [:
Terug naar boven Ga naar beneden
DienoSaurus
Team Edward
DienoSaurus


Aantal berichten : 211
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Westland

Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitimewo jun 24, 2009 5:12 pm

Boooooooooo (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://trashylive.yourbb.nl
Gesponsorde inhoud





Helleeeeeeeeeeeeeeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helleeeeeeeeeeeeeeee   Helleeeeeeeeeeeeeeee Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Helleeeeeeeeeeeeeeee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Leden :: Voorstellen-
Ga naar: